niedziela, 13 października 2013

w między czasie

a to prezent dla koleżanki ,raczej dla jej córeczki Lili  wydziergałam dziś,  buciki i czapeczka,
pogoda zapraszała na spacer po wczorajszych porządkach ogrodowych odpoczywałam w domu no,nie całkiem odpoczywałam ,zrobiłam pierogi  ruskie i jak zwykle szybko znikały z talerza 
i tak konczy sie wekend i  nowy tydzień się zaczyna 
                ''  Bez natchnienia i bez doświadczenia na nic się zdadzą zapał i treningi."
                                                  Paulo Coelho
                    " Jeśli ktoś prosi nas o pomoc, to znaczy że jesteśmy jeszcze coś warci  "
                                               Paulo Coelho
                                                   Czapeczka i buciki 
                                      
                                         buciki
Co lubię w szydełkowaniu? Uczy cierpliwości, wycisza ... i jak w życiu ... plącze niteczki, ... czasami wszystko idzie gładko i praca wre, a niekiedy … trzeba spruć poprawić. Im trudniejszy wzór i więcej włożonej pracy, tym satysfakcja większa. a zaczełam od serwetek wcale nie były łatwe ,teraz dziergam
dziecięce ubraka zwłazcza dla rodziny i bliskich znajomych ,

                                           anegdoty o szydełku
 "dlaczego ta serwetka jest cała biała skoro na schemacie widać, że ma być dwukolorowa?"
                           Dziękuje za odwiedziny

1 komentarz: