środa, 14 sierpnia 2013

Chwila relaksu


Fontanna Wrocławska godna polecenia.
efekty są świetne połączone z muzyką grą
świateł i wody
kochani znowu mamy długi Weekend
warto ten czas poświęcić na spacery ,
ja wybieram się w 40 kilometrową
wycieczkę rowerową  ,to moja
druga wycieczka przy okazji
odwiedzę moją rodzinę i znajomych,
masze życie umyka nam tak szybko
dzień za dniem nim się obejrzymy
mija kolejny dzień,tydzień
miesiąc rok ,poświęćmy ten
czas na odpoczynek Życzę miłego wypoczynku
Moja wycieczka była udana ,odwiedziłam
mojego tatę , bardzo się ucieszył i tak minoł
mi długi Weekend warto wybrać się na taką
wyprawę rowerową ,niż siedzieć przed telewizorem
czy komputerem  odpoczywajmy  aktywnie


kolejny tydzień  podobny do siebie  

to moje małe królestwo  ogród w którym wypoczywam,
czytam książkę

   Dziękuje za odwiedziny                                                                                                                                                                                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz