niedziela, 25 sierpnia 2013

Chwila dla mojego miasta

............"  Moje miasto "
Moja chwila odpoczynku .                                                                                                     
tak szybko umyka  nam czas
tęsknie za 
moimi synami, tak szybko dorośli 
a my nie zdążylismy sie nimi 
nacieszyć pozostają tylko wspomnienia
ich małe osiągnięcia dawały mi radość
Dziś są doroślii tak jak my zaczynają swoje życie
teraz wiem jak rodzice martwili sie o nas,
czy poradzimy sami i jaka będzie
masza przyszłość, 
Jestem z nich dumna :))














Mkną po szynach niebieskie tranwaje, to moje miastu,
 fontanna  i piosenka o wrocławiu
 Fontanna ,stadion miejski
 byłam na pokazie kilka razy
a to ubiegło roczny pokaz


chmury niczym wata cukrowa 
nad bałtykiem


 bliskie spotkanie z łabędziami na plarzy



 piękny zachód słońca nad Bałtykiem  kolejny  urlop spedzam
na ogrodzie


















Ciekawe drzewo.
'\////////////////////////'
kolejny tydzień za nami
wszystko zaczynamy od nowa praca ,dom
codzenne obowiązki takie życie jak mówi
młodzierz nim się obejrzymy dobiega kolejny
tydzień ,a to dopiero połowa tygodnia






















Nadchodzi Jesień

Dziękuje za odwiedziny



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz