czwartek, 12 grudnia 2013

aniołki

Z aniołkami na święta ,przygodę z aniołkami zaczęła się kilka lat temu tak mi się spodobały
że robię je do dziś obdarowuje znajomych Rodzinę, to dobry  skromny prezent  ,a to moje nowe aniołki
zaczynam  je szydełkować często korzystam z podpowiedzi

                                 ten zrobiłam podług wzoru
                                 to mój pomysł wybaczcie  muszę go lekko usztywnić  i ozdobić
                               złotą nitką
.te aniołki i dzwoneczek  to moje pierwsze ozdoby na choinkę z przed kilku lat

                                 to buciki dla mojego wnuka lub wnusi                     

                               aniołek trochę zamglony wybaczcie zdjęcia z kamery internetowej
               mała modyfikacja
                                ,teraz wiem jak można je usztywnić aby ładnie się prezentowały 
                                  a to kolejny anioł z gazetki tak mi się spodobał ze go wydziergałam
                                                       aniołki i dzwonki na choince
                                i suszone pomarańcze do dekoracji 






Dziękuje za odwiedziny


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz