czwartek, 26 grudnia 2013

Każdy potrzebuje miłości




    Każdy z nas potrzebuje miłości i akceptacji. Przez całe
życie poszukujemy więzi z ludźmi, które pozwolą nam je znaleźć. Jednak często życie przynosi nam rozczarowania i frustracje. Zawiedzione nadzieje, niepełnione marzenia, ból i cierpienie - to wszystko sprawia, że znów powracamy do starych pytań, które zaczynają się od słowa "dlaczego?" Choć nie każdy przyzna się do tego otwarcie, ale pragniemy znaleźć odpowiedzi, które pozwolą nam zrozumieć otaczający nas świat i znaleźć pocieszenie wśród sytuacji, których nie jesteśmy w stanie pojąć. I chyba właśnie święta Bożego Narodzenia są czasem, który szczególnie sprzyja temu, by na chwilę przystanąć, odsunąć się od codziennych spraw i pomyśleć nad tym, co w życiu najważniejsze.Czy rozumiesz już, czemu święta wciąż kojarzą mi się ze wspomnieniem małej radosnej dziewczynki? Myślę o mojej Manie w Niebie, która każdego dnia spoglądała na mnie z miłością. O tym, jak wielki, niepojęty prezent mi ofiarowała - życie . Ale - dla dziecka miłość rodziców nie musi być zrozumiała. Ona jest oczywista. Dostępna każdego dnia. Teraz sama jestem  matką  i wiem co chciała mi przekazać nie wszystko mi się udało moje małżeństwo się rozpadło, za to mam kochające dzieci są już dorośli, moja dwójka 
 wyprowadziła się jedynym kontaktem to Skype i telefon  no i zostanę babcią. nie wiem jakie to uczucie
o tym przekonam się gdy się urodzi moje wnuczątko .
Święta  dobiegają końca oraz  czas krótkiego odpoczynku  
Miłego wieczoru życzę


 ,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz